2
0

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Copiați link-ul

Casa Pariurilor, MullenLowe Romania si Golin lanseaza un program unic in Romania numit „Sprijin pentru Suporteri”

icon.png
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on pinterest

MullenLowe Romania si Golin lanseaza o campanie creativa de CSR pentru clientul Casa Pariurilor sub forma unei platforme specializate in programe de dezvoltare pt. fotbalisti romani. Campania „Sprijin pentru suporteri” este un program de CSR unic în România, care are ca scop sprijinirea performanței fotbalistice și restabilirea încrederii suporterilor în echipele lor favorite.

The Componenta creativă a campaniei abordează impactul stării actuale a fotbalului românesc asupra lumii cotidiene a suporterilor cu umor și perspicacitate preluate din lumea reală a suporterilor. O miniserie online ilustrează, comic și oarecum neromantic, cazurile (fictive) ale suporterilor a 5 echipe diferite din țară, fiecare într-o stare de suferință diferită: negare, rebeliune, târguiere, depresie și resemnare – experiențe reprezentative pentru mulți fani din România . Ambasadorul campaniei „Sprijin pentru suporteri” este Andrei Ștefănescu, artist și actual căpitan al Naționalei Artiștilor de Fotbal.

Mini-seria este susținută și de un spot TV, un site web și multe alte surprize în rețelele sociale.

„Fotbalul românesc nu este cel mai bun din istorie. Ba mai mult, susținătorii, cei care țin fenomenul în viață și pentru care el există, sunt prea rar luați în considerare – sau chiar sunt primii care suferă. Ne-am bucurat că cei de la Casa Pariurilor vor să facă ceva în acest sens și împreună am dezvoltat o serie de povești care își trag percepțiile din lumea fanilor în sine, din tribune, chiar și din galerii. Pentru că doar suporterii știu prin ce trec, în câte zile investesc – și cum uneori nici nu au chef să mănânce o zi întreagă după ce au mers sute de mile la un meci în ploaie, doar ca să piardă ca #! ^*%& – și apoi, la întoarcere, în timp ce ai o cădere, te sună „prietenul” ăla care nu știe nimic despre fotbal, ca să-și facă glumele de grădiniță, de parcă știa ce fel de lume în care trăia…”, a spus Vladi Păunescu, Director Creativ al Grupului la MullenLowe România și susținător al unei echipe a României, a cărei declarație nu mai avea legătură cu comunicatul nostru de presă.

Casa Pariurilor este sponsorul principal al Ligii a II-a de Fotbal, precum și un suporter care dorește să vadă fotbalul românesc performant și să ajungă din urmă cu fotbalul european. Prin lansarea campaniei „Sprijin pentru suporteri”, Casa Pariurilor își propune să abordeze o problemă importantă din fotbalul românesc – performanța și factorii care o influențează.

“Fotbalul românesc are nevoie în acest moment de o rază de speranță, dar mai ales de acțiuni concrete. Și aici intervine Casa Pariurilor, a cărei misiune este să susțină pasiunea pentru joc și performanță, prin „Sprijin pentru suporteri”, un program adresat atât sportivilor, cât și suporterilor – suporterilor devotați care trăiesc fiecare clipă cu intensitate și care sunt influențați direct de rezultatele de pe teren. Ne-am propus să abordăm o problemă importantă din fotbalul românesc – performanța și factorii care o influențează – într-un mod lejer, plin de umor, dar și cu o perspectivă optimistă. Am ales să discutăm despre situația actuală și să contribuim la începutul rezolvării acesteia. Sperăm ca programul implementat să aibă rezultate și să pună astfel bazele unui mod de antrenament care să influențeze viitoarea generație de sportivi”, a spus . Alexandru Banu, Brand Manager Casa Pariurilor.

Campania își propune să dezvolte un proiect-pilot, unic în România, vedetă

Citește mai multe!

Distribuie această știre prietenilor tăi

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Lasă un răspuns