Dacia românească depășește Kia, Hyund...
1
0

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Copiați link-ul

Dacia românească depășește Kia, Hyundai, Ford, Fiat, Citroen și Opel, urcând în Top 10 mărci de mașini cele mai vândute în UE – Insider.com

icon.png
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on pinterest

Marca românească de automobile Dacia, parte a grupului francez Renault, a fost singurul mare producător auto european care a înregistrat o creștere de două cifre a vânzărilor în Uniunea Europeană (UE) în 2022.

Dacia a vândut peste 440.000 de mașini în UE anul trecut, în creștere cu 13,8% față de 2021, în timp ce vânzările totale de mașini în UE au scăzut cu 4,6%, până la 9,25 milioane de unități, potrivit datelor. statistici de sfârșit de an de la Asociația Europeană a Producătorilor de Autoturisme (ACEA).

Drept urmare, brandul românesc și-a crescut cota de piață în UE de la 4% la 4,8%, sărind pe locul nouă după numărul de unități vândute pe piața unică. Dacia a depășit mărcile coreene Kia (429.000 de unități vândute în UE în 2022) și Hyundai (420.000 de unități), marca americană Ford (380.000 de unități), Fiat din Italia (367.000), Citroenul din Franța (341.000 de unități) și 38000 de unități din Germania. ). Marca cehă Skoda (462.000 de unități vândute în 2022) este acum în vizorul Daciei.

În decembrie, cu 46.600 de unități vândute, Dacia a atins o cotă de piață de 5,2% pe piața UE, depășind atât Skoda, cât și marca franceză Peugeot.

Noile modele Sandero, Logan și Jogger lansate în 2021, liftingul SUV-ului său emblematic Duster și modelul electric Spring, toate au jucat un rol în creșterea cifrelor de vânzări ale Dacia pe o piață în care consumatorii și-au îndreptat atenția către modele mai ieftine.

În Spațiul European de Liber Schimb mai extins, care include UE, Marea Britanie, Islanda, Norvegia și Elveția, Dacia a vândut 475.500 de unități în 2023, în creștere cu 15,8% față de anul precedent, și a atins o cotă de piață de 4,2%, ceea ce o face pe locul 12. în clasamentul vânzărilor.

[email protected]

(Sursa foto: Dacia)

Citiți în continuare

Normal

Marca românească de automobile Dacia, parte a grupului francez Renault, a fost singurul mare producător auto european care a înregistrat o creștere de două cifre a vânzărilor în Uniunea Europeană (UE) în 2022.

Dacia a vândut peste 440.000 de mașini în UE anul trecut, în creștere cu 13,8% față de 2021, în timp ce vânzările totale de mașini în UE au scăzut cu 4,6%, până la 9,25 milioane de unități, potrivit datelor. statistici de sfârșit de an de la Asociația Europeană a Producătorilor de Autoturisme (ACEA).

Drept urmare, brandul românesc și-a crescut cota de piață în UE de la 4% la 4,8%, sărind pe locul nouă după numărul de unități vândute pe piața unică. Dacia a depășit mărcile coreene Kia (429.000 de unități vândute în UE în 2022) și Hyundai (420.000 de unități), marca americană Ford (380.000 de unități), Fiat din Italia (367.000), Citroenul din Franța (341.000 de unități) și 38000 de unități din Germania. ). Marca cehă Skoda (462.000 de unități vândute în 2022) este acum în vizorul Daciei.

În decembrie, cu 46.600 de unități vândute, Dacia a atins o cotă de piață de 5,2% pe piața UE, depășind atât Skoda, cât și marca franceză Peugeot.

Noile modele Sandero, Logan și Jogger lansate în 2021, liftingul SUV-ului său emblematic Duster și modelul electric Spring, toate au jucat un rol în creșterea cifrelor de vânzări ale Dacia pe o piață în care consumatorii și-au îndreptat atenția către modele mai ieftine.

În

Citește mai multe!

Distribuie această știre prietenilor tăi

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Lasă un răspuns